Dostava

Izdelki, ki so na zalogi, bodo dostavljeni v roku 1-3 delovni dni, šteto od dneva dokončne potrditve naročila. Prejeta naročila do 12. ure odpremimo še isti dan, razen med vikendi in prazniki. V spletni trgovini M&M Intercom nudimo dva načina dostave:

  • osebni prevzem,
  • GLS ali Gold Express dostavna služba.

1. Osebni prevzem

Izdelke, naročene v spletni trgovini, lahko osebno prevzamete v eni izmed naših poslovalnic (odvisno od izbora prevzema lokacije ob potrditvi naročila). Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, vas o tem obvestimo na vašo mobilno številko ali preko elektronske pošte.

marker  Ljubljana

Letališka cesta 33f,
1000 Ljubljana

T: 01 29 27 960

 

marker   Maribor

Bohova 74,
2311 Hoče

T: 02 61 30 200

 

marker  Črnomelj

Belokranjska cesta 13,
8340 Črnomelj

T: 07 29 27 900  

 

2. GLS dostavna služba

Naročene izdelke v naši spletni trgovini dostavlja pogodben logistični partner, GLS dostavna služba. Praviloma se dostave vršijo v dopoldanskih urah, zato predlagamo, da za naslov dostave navedete naslov, kjer se v dopoldanskih urah nahajte. Vpišite tudi vašo telefonsko številko, saj se dostavljalec predhodno najavi o dostavi paketa. 

Postopek dostave
Ko je paket odposlan, prejmete na vaš e-mail obvestilo (e-mail naslov, ki ste ga vnesli ob oddaji naročila), ki vsebuje predviden čas dostave in povezavo do spletne aplikacije, kjer lahko naknadno spremenite datum, naslov ali pa izberete dostavo v ParcelShop (paketna trgovina). GLS kurir vas bo pred prihodom poklical na vašo mobilno telefonsko številko, ki ste jo vnesli ob oddaji naročila in se z vami dogovoril o načinu dostave. V primeru, da vas kurir ni mogel priklicati in v primeru neuspešnega poskusa dostave vam pusti sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90) ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com). Na navedene kontaktne informacije se lahko obrnete in naročite ponovno dostavo paketa na vaš naslov ali pa se dogovorite, da vam paket dostavijo na drug naslov (kjer boste v času dostave dosegljivi).

 Kako lahko prevzamem izdelke preko dostavne službe GLS?

  • FlexDelivery Service - Fleksibilna dostava
    Trije poskusi dostave! Ko je paket poslan, prejmete na vaš e-mail obvestilo, ki vsebuje predviden čas dostave in povezavo do spletne aplikacije, kjer se po želji lahko odločite o petih načinih dostave (dostava v ParcelShop (paketna trgovina), dostava na drug naslov, dostava v GLS depo, izbira drugega dneva dostave, pooblačanje drugega prejemnika paketa). Storitev se lahko naroči za vsak paket posebej.
  • Parcel Shop - Paketna trgovina
    Prejemnik vnaprej izbere v katero enoto naj se paket dostavi. Seznam  paketnih trgovin si lahko ogledate tukaj. Ko paket prispe v Paketno trgovino, GLS obvesti prejemnika preko elektronske pošte ali preko SMS obvestila. Prejemnik lahko nato prevzame paket v Paketni trgovini v roku 5 delovnih dni.

  • GLS Paketomat
    V GLS Paketomatu je vaša pošiljka na voljo 24 ur na dan. Takoj, ko vam dostavimo paket v GLS Paketomat boste preko SMS sporočila ali elektronske pošte prejeli kodo za prevzem paketa. Plačilo na Paketomatih je možno zgolj s plačilno kartico. Seznam paktomatov si lahko ogledate tukaj.

V Sloveniji je že več kot 250 paketnih trgovin in 50 Paketomatov.


GLS Slovenija in plačilo po povzetju
Znesek naročenega paketa lahko GLS kurirju plačate ob dostavi na dva načina, z gotovino ali s kreditno / debetno kartico (Visa, Mastercard, BA, Maestro, Karanta). V primeru, da boste svoje naročene izdelke plačali s kartico, vam GLS dostavna služba zaračuna dodatno provizijo, ki znaša 1,43% od zneska odkupnine. Za storitev vam GLS kurir izda račun.

Predstavitev fleksibilnih možnosti dostavnih rešitev!

Dostavni pogoji veljajo samo znotraj Republike Slovenije. 

 

2. Gold Express dostavna služba

Preko Gold Express dostvane službe pošiljamo pakete nad 50kg.

nagrade za najzahtevnejše uporabnike