Questions? Feedback? powered by Olark live chat software

Vračilo blaga

Kupec ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga ponudniku pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik lahko svoj odstop poda z nedvoumno izjavo, iz katere je jasen razlog za odstop od pogodbe in sicer po elektronski pošti na e-naslov shop@mm-intercom.si ali na naslov M&M Intercom, d.o.o., Letališka cesta 33f, 1000 Ljubljana.  Rok za vračilo začne teči naslednji dan po dnevu, ko je potrošnik blago prejel. Strošek, ki ga ima kupec pri odstopu od pogodbe, je strošek vračila blaga. Kupec mora blago vrniti ponudniku nemudoma po odstopu, najkasneje pa v štirinajstih (14) dneh od odstopa od pogodbe. Zgolj vračilo blaga v roku za odstop, ki mu ni priložena odstopna izjava, se ne šteje za odstop od pogodbe.

Kupec mora blago vrniti ponudniku nepoškodovano, v nespremenjeni količini ter v originalni embalaži. Kupec mora izjavi priložiti kopijo računa in podatke o transakcijskemu računu, na katerega bo ponudnik vrnil sredstva. Vračilo bo izvedeno najkasneje v roku štirinajst (14) dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. V zvezi s tem se uporabljajo zakonske določbe Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov.

Prodajalec ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je potrošnik izdelek poslal prodajalcu.
 
Možnost odstopa od pogodbe oz. vračilo blaga ne velja v spodnjih primerih:
· za blago, ki ni original zapakirano oz. je bil odstranjen varnostni pečat ter nakazujejo uporabo izdelka.
· za blago, ki je bilo izdelano po meri kupca oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam,
· za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo,
· kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Prijavite se na e-novice